Treść oferty:
•Obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji;
• Rejestracja i archiwizacja dokumentów;
• Współpraca z biurem rachunkowym
• Wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów;
• Obsługa spotkań odbywających się w siedzibie firmy;
• Prace administracyjno - biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura;
• Znajomość programu Symfonia Handel
• Wykształcenie wyższe
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS OFFICE;
• Samodzielności i odpowiedzialności;
• Zdolności analitycznego myślenia;
• Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz realizacja działań w określonym czasie;
• umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu oraz w zespole,
,• samodzielność w działaniu
• umiejętność analitycznego myślenia,
• kreatywność i otwartość na nowe pomysły,
Wysyłając dokumenty prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.
Prosimy o przesyłanie CV na adres ewelina@mazovia-garden.pl
Wszystkim dziękujemy za zainteresowanie Naszą ofertą pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązków:
•Obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji;
• Rejestracja i archiwizacja dokumentów;
• Współpraca z biurem rachunkowym
• Wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów;
• Obsługa spotkań odbywających się w siedzibie firmy;
• Prace administracyjno - biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura;
• Znajomość programu Symfonia Handel