GCI2025/02/26 Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich

Dane kontakowe

Firma: Urząd Miejski w Mszczonowie
Adres: Mszczonów
miejsce pracy: Mszczonów (96-320), Pl. Piłsudskiego 1

APLIKUJ

KONTAKT

data dodania: 03.02.2025 09:34
ważna do: 12.02.2025 00:00
liczba miejsc: 1

Ilość wyświetleń: 115

Klauzula informacyjna RODO

Klauzula informacyjna: Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa (Plac Józefa Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, email: urzad.miejski@mszczonow.pl, tel.: +48 46 858 28 40). 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska Urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie. 4) Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: - art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b RODO, - ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r.- kodeks pracy oraz wydane na podstawie ustawy rozporządzenia, - ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO (na podstawie zgody) w przypadku danych podanych dobrowolnie. 5) Dane osobowe niewyłonionego kandydata do pracy są zwracane kandydatom w terminie 7 dni od ukazania się w BIP informacji o wynikach naboru za pośrednictwem operatora pocztowego. Zaś dane kontaktowe (nazwisko i imię oraz adres) przez okres 5 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego, w którym zakończono rekrutację. Dane wyłonionego kandydata, których podanie jest wymogiem prawnym będą przetwarzane, na podstawie art. 125a ust. 4 ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych przez okres 10 lat, licząc od zakończenia przez pracownika pracy w Urzędzie, zaś dane przetwarzane na podstawie zgody - do czasu jej cofnięcia. Ponadto informacja o wynikach naboru zawierająca imię i nazwisko oraz miejscowość zamieszkania umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 6 m-cy od umieszczenia informacji. 6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, d) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, e) którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, f) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 g) Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy h) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). 9) Podanie przez Państwa danych osobowych wynikających z ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 10) Dane wyłonionego kandydata zostaną przekazane podmiotom zewnętrznym takim jak dostawca oprogramowania kadrowego - Usługi informatyczne Info-System Roman i Tadeusz Groszek, zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej – Extranet.pl, Placówki Medyczne świadczące usługi w zakresie medycyny pracy na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. pełniąca funkcję Burmistrza Mszczonowa

Treść oferty:

Mszczonów, dnia 30 stycznia 2025 r.
OR.2110.1.2025.MT
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Mszczonowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie:
Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) 3-letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
7) wiedza z zakresu realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpożarową,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość przepisów prawnych: kpa, o samorządzie gminnym, o ochronie przeciwpożarowej, o ewidencji ludności, ustawy o cudzoziemcach,
2) dobra znajomość obsługi komputera,
3) dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej a w szczególności:
a) zgłaszanie i opiniowanie zasadności zakupu sprzętu stanowiącego wyposażenie jednostek OSP,
b) udział w projektowaniu budżetu gminy, w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej dotyczącej funkcjonowania jednostek OSP,
c) zgłaszanie potrzeb w zakresie ubezpieczenia sprzętu ppoż. i członków OSP,
d) analiza stanu wyposażenia poszczególnych OSP pod kątem spełnienia standardów określonych przez Komendanta Głównego PSP,
e) współpraca z Komendą PSP w Żyrardowie w zakresie realizacji zadań KSRG,
f) udział w inspekcjach gotowości operacyjno-bojowej jednostek OSP, prowadzonych przez organy inspekcyjne PSP,
g) stała współpraca z instytucjami zajmującymi się sprawami ochrony p.poż.,
h) współpraca ze stanowiskiem ds. zarządzania kryzysowego, obrony i informacji niejawnych oraz Gminnym Zespołem Zarządzania Kryzysowego,
i) realizacja zadań w zakresie zapewnienia ochrony p.poż. i innych miejscowych zagrożeń terenu, gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
j) analiza kart udziału członków OSP w akcjach mających na celu ochronę życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem w odniesieniu do wymogów określonych w ustawie o ochronie przeciwpożarowej,
k) zgłaszanie potrzeb w zakresie szkolenia członków OSP oraz pomoc w organizacji tych szkoleń,
l) organizowanie i prowadzenie ćwiczeń i szkoleń jednostek OSP z terenu gminy
m) pomoc w organizacji gminnych zawodów pożarniczych,
n) nadzór oraz prowadzenie dokumentacji stosownie do zawartych umów Gminy z poszczególnymi jednostkami OSP,
o) rozliczanie zużycia paliw, olejów i materiałów wg obowiązujących norm,
p) ewidencja szkoleń strażaków - ochotników,
q) ewidencja wstępnych i okresowych badań lekarskich, kierowców samochodów ratowniczo-gaśniczych i członków OSP,
r) utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów użytkowanych przez jednostki OSP,
s) utrzymanie w stałej i pełnej sprawności technicznej sprzętu pożarniczego w OSP,
t) prowadzenie ksiąg inwentarzowych dla poszczególnych jednostek OSP,
u) współdziałanie i pomoc w realizacji zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostek OSP,
v) zastępstwo za pracownika realizującego zadania z zakresu obrony cywilnej.
4. Wymagane dokumenty:
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy wraz z opisem zakresu wykonywanych zadań),
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - możliwość pobrania ze strony,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- podpisane oświadczenie – możliwość pobrania ze strony:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
5. Warunki zatrudnienia:
- Planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych.
- wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mszczonowie.
- Miejsce pracy:
Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, w budynku wielokondygnacyjnym dostosowanym do poruszania się na wózku inwalidzkim, wyposażonym w windę oraz łazienkę przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Stanowisko pracy:
- stanowisko związane z odpowiedzialnością, ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi pod presją czasu;
- praca związana z obsługą komputera (tworzenie i prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej i papierowej),
- komunikacja z pracownikami, pracownikami innych instytucji i klientami przez kontakt osobisty, mailowy lub telefoniczny,
- na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
- praca w wymuszonej pozycji – pozycja siedząca, przemieszczanie się w siedzibie Urzędu i poza nim.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
7. Termin składania aplikacji upływa w dniu 11 lutego 2025 r. o godz. 12:00
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Mszczonowie Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich” w terminie do dnia 11 lutego 2025 r. godz. 12:00 (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.mszczonow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Mszczonowie przy Placu Piłsudskiego 1).
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o których mowa w pkt 4.

chcesz być na bieżąco?

zarejestruj się zaloguj się